Welfarových témat jsou stovky. Nelze ovšem dělat 100 věcí naráz, ale je třeba se pustit do projektu a ten dokončit.
Nedáváme si nesplnitelné cíle, ale cíle, které přinesou výsledky alespoň do pár let. Tomu přizpůsobíme obsah webu a další aktivity k podoře kampaně.
Nebojíme se nazývat věci pravými jmény. Ano jde o kampaně. Ta je definovaná jako časově omezená aktivita, obvykle zvýšené intenzity, soustředěná na určitý objekt, cíl. To, že slovu dali negativní konotaci politici, neznamená, že jde o kupování si lidí předvolebním gulášem.
Co vidíme jako téma vhodné pozornosti:
- Za povinně zaměstnané specialisty na obcích s rozšířenou působností.
- Spojme síly za prosazení změn legislativy.
- Za transparentní vědu prováděnou za použití zvířat.
- Za snížení počtu toulavých, opuštěných, nechtěných a nadpočetných zvířat.
Zvolte v hlasování sami, do čeho se máme nejdřív pustit.
Máte návrh na další kampaň? Napište nám.