Welfarových témat jsou stovky. Nelze ovšem dělat 100 věcí naráz, ale je třeba se pustit do projektu a ten dokončit.

Nedáváme si nesplnitelné cíle, ale cíle, které přinesou výsledky alespoň do pár let. Tomu přizpůsobíme obsah webu a další aktivity k podoře kampaně.

Nebojíme se nazývat věci pravými jmény. Ano jde o kampaně. Ta je definovaná jako časově omezená aktivita, obvykle zvýšené intenzity, soustředěná na určitý objekt, cíl. To, že slovu dali negativní konotaci politici, neznamená, že jde o kupování si lidí předvolebním gulášem.

Co vidíme jako téma vhodné pozornosti:

  1. Za povinně zaměstnané specialisty na obcích s rozšířenou působností.
  2. Spojme síly za prosazení změn legislativy.
  3. Za transparentní vědu prováděnou za použití zvířat.
  4. Za snížení počtu toulavých, opuštěných, nechtěných a nadpočetných zvířat.

Zvolte v hlasování sami, do čeho se máme nejdřív pustit.

Máte návrh na další kampaň? Napište nám.